|
Obchodné meno: Autocomfort, s. r. o. Sídlo: OA Svidník Miesto podnikania: Svidník IČO: 17170307 DIČ: Živnostenský list: č. j. 1/139 zo dňa 17. 10. 2001 Bankové spojenie: Daňový úrad 1000001-012 / 0320 Sociálna poisťovňa 1000003-012 / 0320 Zdravotná poisťovňa 1000004-012 / 0320 Fond zamestnanosti 1000005-012 / 0320 Predmet podnikania: Nákup a predaj kompletného vybavenia pre všetky typy automobilov
Firma vznikla v septembri 2001 na OA Svidník
Podnikateľská činnosť realizuje firma ako PO. Na základe živnostenského oprávnenia, ktorý vydalo Živnostenské oddelenie Slovenského centra cvičných firiem.
Svoju činnosť realizujeme ako PO. Voči tretím osobám zodpovedáme za svoje záväzky celým svojím majetkom ako výlučný vlastník firmy. V dodávateľsko-odberateľských vzťahoch a vo vzťahoch k orgánom štátnej správy a verejnoprávnym inštitúciám vystupujeme ako PO s právnymi povinnosťami vyplývajúcimi z príslušných zákonov a nariadení. Riadenie firmy zabezpečujú dvaja konatelia uvedení v spoločenskej zmluve.
Účtovníctvo budeme viesť v sústave podvojného účtovníctva. Prvotná evidencia a spracovanie dokladov budú vykonávané mechanicky a centrálne.
Firma podlieha daňovému režimu dane z príjmov platnému pre PO. Vzhľadom na plánovanú výšku obratu vo firme, bude firma podľa zákona platiteľom DPH v zmysle ustanovení zákona č. 289/1995 Z. z. o dani z pridanej hodnoty. V zmysle ustanovení zákona č. 87/1992 Z. o cestnej dani vyplýva pre firmu povinnosť platiť cestnú daň za vozidla používané na podnikateľské účely.
Základom podnikateľskej činnosti našej firmy je veľkoobchodná činnosť zameraná na nákup a predaj kompletného vybavenia pre všetky typy áut. V menšej miere budeme vykonávať aj maloobchodnú činnosť s tým istým obsahom. Zásobovanie svojich odberateľov realizujeme vlastným dopravným prostriedkom.
Pri tvorbe cien dodávaných tovarov vychádzame z reálnych prevádzkových nákladov a predovšetkým zo stavu ponuky a dopytu. Priemerná veľkoobchodná prirážka je 5%. Pri predaji formou maloobchodného predaja 10%. Cenníky tovarov sú dostupné prostredníctvom katalógov a na internete Pri zmluvných dodávkach môžeme rokovať o predajnej cene.
II. Charakteristika podnikateľského projektu
Ciele firmy
Dobrou marketingovou činnosťou sa presadiť na trhu, získať čo najväčší počet zákazníkov.
Získať stabilnú pozíciu na trhu, snažiť presadiť sa aj na ďalších trhoch a získavať nových zákazníkov. Rozširovať sortiment ponúkaných produktov tak, aby sme mohli zvyšovať odbyt našich produktov.
III. Materiálne a personálne zabezpečenie
Materiálne zabezpečenie
Firma pri svojej činnosti bude využívať prenajaté priestory OA SVIDNIK a IM nadobudnutý z vlastných zdrojov
Personálne zabezpečenie
Vo firme bude pracovať v škol. r. 2001/2002 celkovo 13 pracovníkov, z toho 2 pracovníci ako riadiaci manažment. Príloha č. 1
IV. Ekonomická analýza
Na krytie nákladov spojených s hospodárskou činnosťou uvažujeme použiť:
Firma Auto Comfort, s. r. o., sa zameriava na veľkoobchodnú a maloobchodnú činnosť, ktorej súčasťou je nákup a predaj kompletného vybavenia pre všetky typy automobilov. Sortiment produktov, ktoré naša firma ponúka sa zameriava na osobné a úžitkové automobily. V sortimente našich ponúkaných produktov, budú výrobky domácich a zahraničných výrobcov áut a automobilových doplnkov. Naša firma sa zameriava na predaj vybavenia pre interiér a exteriér áut. Ako aj na predaj prípravkou na udržiavanie auta a jeho bezchybnú prevádzku.
Pri svojej marketingovej činnosti bude firma využívať predovšetkým diferencovaný marketing. To znamená, že bude svoju činnosť zameriavať na taký segment trhu, pre ktorý sú určené naše produkty. Pri svojej obchodnej činnosti sa bude firma sústrediť na domáci, ale aj zahraničný trh. Pričom bude ponúkať naše produkty takým firmám, organizáciám ale aj jednotlivcom, ktorí by ich mohli využiť.
Hlavným a najdôležitejším cieľom marketingového oddelenia, ale aj firmy ako celku bude v najbližšom období presadenie sa na trhu a získanie čo najväčšieho počtu zákazníkov. Marketingová činnosť sa bude v najbližšom období sústrediť na tvorbu nových marketingových nápadov a reklamnú činnosť. Pričom sa bude snažiť aj o vytvorenie dobrého podnikového imidžu. Prvoradou úlohou marketingového oddelenia je dôkladne analyzovať trh a zistiť potreby potenciálnych zákazníkov. Ďalšou úlohou bude aj sledovanie trhu, analyzovanie situácie na ňom a zisťovanie informácii o konkurencii.
Jednou z úloh mar. oddelenia bude aj sledovanie trhových, zákonodarných a ekologických vplyvov. Následná analýza a prijímanie vhodných opatrení by malo pomôcť zamedzeniu týchto vplyvov na podnikovú činnosť.
Ďalšou z úloh mar. oddelenia je aj sledovanie konkurencie, analyzovanie jej činnosti a prijímanie opatrení na zamedzenie vplyvu konkurencie na našu podnikovú činnosť.
Firma bude spolupracovať so svojimi dodávateľmi a odberateľmi, pričom sa bude snažiť o vytvorenie čo najlepších dodávateľsko – odberateľských vzťahov.
Príloha č. 1
Riaditeľ Marián Sejka Zástupca riaditeľa Martin Kandravý Vedúca sekretariátu Elena Duľová Vedúca ekonomického oddelenia Monika Hajduková Účtovníčky Zuzana Gogová, Katarína Zajarošová Pokladníčka Lucia Štefančíková Vedúca marketingového oddelenia Jana Potomová Pracovníčka mar. oddelenia Petra Kozáková Obchodné oddelenie Nákup Róbert Kaňuk Predaj Števo Mihalco Vedúca personálneho a právneho oddelenia Lucia Gulová Pracovníčka personálneho oddelenia Katarína Kľoceková
|