Menu Spojená škola
Menu Základná škola
Menu Stredná škola
KTO MA DNES SVIATOK
Sobota, 3. Jún 2023Dnes má meniny Karolína
Zajtra má meniny Lenka
Kde nás najdete
Plán práce vychádza zo základných pedagogických dokumentov:
- POP na šk. rok 2018/19
- plán ZŠ na šk. rok 2018/19
- zo ŠVP a ŠKVP v 1., 2., 3., 4. ročníku ZŠ
I. Zloženie MZ:
Členovia MZ : Mgr. Slavka Pilipová – triedna učiteľka 2. BZ
Mgr. Igor Sagan - triedny učiteľ 2. AZ
Mgr. Jana Nagajdová - triedna učiteľka 3. AZ
Mgr. Ingrid Lukáčová - triedna učiteľka 3. BZ
Mgr. Mgr. Radka Cerulová- špeciálny pedagóg
Mgr. Lucia Smaržiková - triedna učiteľka 1. AZ
Mgr. Anna Suváková - vyučuje HUV
Mgr. Rastislav Paňko – vyučuje TEV
Mgr. Tatiana Braslavská – vyučuje PRI, VYV
Ing. Ľudmila Michalovčiková – vyučuje PVC
Mgr. Robert Franko – vyučuje TSV
Mgr. Nikola Mihoková – vyučuje VLA
II. Úlohy plánu MZ vyplývajú z organizačných pokynov pre školský rok
2018/2019.Členovia MZ vo výchovno-vzdelávacom procese budú sa zameriavať na plnenie týchto úloh:
1. Skvalitňovanie výchovno-vzdelávacieho procesu využívaním metód, ktoré spájajú učenie so životom, využívať zážitkové učenie.
4. Venovať pozornosť adaptácii žiakov prvákov na nové školské prostredie a spolupracovať s materskou školou.
Využívať činnosť žiackej knižnice aj obecnej knižnice a tým zvyšovať čitateľskú gramotnosť žiakov. Formovať kladný vzťah detí a žiakov ku knihe a literatúre, organizovať súťaže v čitateľských zručnostiach.
6. Zvýšenú pozornosť venovať prístupu k vyučovaniu matematiky so zameraním na samostatnosť pri riešení úloh a rozvoj logického myslenia.
7. Systematickú pozornosť venovať protidrogovej výchove a zdravému životnému štýlu. Viesť žiakov k ochrane zdravia a prírody.
8. Rozvíjať a upevňovať písomný prejav žiakov.
18. Uskutočniť zápis do 1. ročníka.
19.Vzájomnými hospitáciami učiteliek získať inšpirácie vo vyučovaní.
20. Priebežne dopĺňať učebné pomôcky do kabinetov 1. stupňa.
21. Na hodinách cudzieho jazyka venovať pozornosť inovatívnym metódam a formám výučby, ako sú napr. tvorba myšlienkových máp, projektové vyučovanie, metódy CLIL, TPR a hru ako motivačnú didaktickú metódu.
22. Dbať na správnu spisovnú komunikáciu, správne používať štátny jazyk, posilniť národné a regionálne povedomie.
23. Rozvíjať osvetovú, vzdelávaciu a výchovnú činnosť detí a žiakov s dôrazom na zdravú výživu a prevenciu zdravia, zdravé potraviny, potravinovú bezpečnosť a zvýšiť povedomie v oblasti označovania potravín.
III. Hlavné ciele:
Ciele činnosti MZ vychádzajú zo základnej filozofie školy, z jej dlhodobého plánu a aktuálnych potrieb. Prioritami činnosti budú:
• optimalizácia vyučovacieho procesu (kvalitný časovo-tematický plán s prvkami IKT, individuálny plán pre žiakov so špeciálnymi výchovnovzdelávacími potrebami,
IV. Obsah činnosti MZ
Obsah činnosti MZ podľa jednotlivých funkcií, ktoré plní sa člení:
1. oblasť riadenia a organizácie
• pokračovať v poradenskej a osvetovej činnosti pedagogických zamestnancov škôl pre zákonných zástupcov detí a žiakov zo SZP,
• rozšíriť formy spolupráce s rodičmi žiakov školy,
• organizovať žiacke súťaže.
2. oblasť kontroly a hodnotenia
• sledovať čitateľskú gramotnosť, čitateľské kompetencie žiakov, formovať ich literárny vkus výberom vhodnej mimočítankovej literatúry, návštevou divadelných predstavení a pod.
• pripraviť polročné a koncoročné písomné previerky na základe výkonných štandardov v danom ročníku,
• evidovať a sledovať žiakov so špeciálnymi edukačnými potrebami, ktorí sú integrovaní do bežných tried, resp. majú špecializované vyučovanie z vybraných predmetov,
• venovať pozornosť slabšie prospievajúcim žiakom,
3. oblasť vzdelávania
• tvorba didaktických testov, príprava metodických, pracovných a kontrolných materiálov.
|
|
|